Procesul de Mutare



Urmeaza sa va mutati intr-o casa noua sau peste hotare si nu stiti ce implica acest lucru?
Echipa ORBIT ROMANIA va ofera suportul tehnic si logistic inca de la primul pas.



Estimarea


premove

Totul incepe cu o vizita la domiciliul dumneavoastra. Agentul nostru de estimare, specializat in calculatii de volum se va intalni cu dumneavoastra pentru a inventaria elementele ce urmeaza a fi mutate si pentru a discuta detaliile mutarii. Se vor analiza caile de acces, posibilitatea intrarii cu camioanele pana in fata resedintei, existenta lifturilor, dimensiunea scarilor interioare si alte aspecte legate de procesul de mutare in sine. In functie de volumul de urmeaza a fi mutat, distanta pana la noua locatie, modalitatea de transport, conditiile de acces si alte elemente, se va proceda la calcularea pretului. Oferta detaliata va fi trimisa catre dumneavostra impreuna cu detalii despre timpul necesar pentru impachetare, pentru transport si pentru serviciile de destinatie, pentru ca dumneavaostra sa va puteti planifica programul cat mai bine.



Acceptarea Ofertei


Dupa acceptarea ofertei, dosarul dumneavoastra va fi preluat de catre departamentul de operatiuni care va incepe pregatirea programului de mutare, planificarea echipei si a camioanelor.

Veti fi contactati pentru stabilirea zilei/zilelor dorite de dumneavoastra pentru efectuarea mutarii, ora la care soseste echipa si detalii referitoare la organizare.

Avem posibilitatea ca, inainte cu cateva zile sa inceapa mutarea, sa va livram la resedinta materiale de impachetat, daca doriti sa incepeti o selectie a bunurilor sau daca aveti elemente speciale care doriti sa le impachetati personal.



Impachetarea


In ziua stabilita, echipa noastra va sosi la resedinta pentru a efectua impachetarea, pregatiti cu materiale de impachetare speciale cum ar fi :



Transportul


Dupa finalizarea impachetarii efectelor personale acestea vor fi transportate la noua locatie. Transportul se va face diferit, in functie de distanta si locatie.

Transportul aerian: Recomandat numai pentru volume mici datorita costurilor mult mai mari dar si conditiilor de dimensiune impuse de linia aeriana. Aceasta modalitate de transport este foarte utilizata in cazul in care exista un timp scurt alocat transportului.

Transportul rutier: Este o modalitate de a transporta bunuri personale oriunde pe teritoriul Europei si in imprejurimi, cu camioane carosate. In functie de volum, transportul pe camion se poate face in sistem grupaj sau dedicat. La cererea clientilor, chiar si volumele mici pot fi transportate in regim dedicat. Camioanele folosite sunt de diferite tonaje incepand cu 3,5 tone pana la 20 tone.

Transportul maritim: Acest tip de transport se recomanda atunci cand tara de destinatie se afla pe alt continent, fiind cea mai buna solutie pentru a reduce costurile de transport si uneori, fiind unica solutie de transport in cazul volumelor mari. In functie de volumul transportat, exista posibilitatea alegerii unui container de 20’ cu capacitate maxima de 27 metri cubi, a unui container de 40’ cu capacitate maxima de 67 metri cubi sau a unui container de 40’ supra inaltat cu capacitate de 80 metri cubi. Deasemenea, pentru volume mici, putem folosi si varianta de grupaj, coletele dumneavoastra fiind transportate in container dar impreuna cu alte partide, apartinand altor clienti.



Despachetarea


Odata ajunse bunurile la destinatie, acestea vor fi supuse inspectiei de vama (daca este cazul) si se incepe pregatirea livrarii la resedinta dumneavoastra.

Echipa noastra de la destinatie va pune la dispozitie urmatoarele servicii : livrare la resedinta cu camioanele proprii, descarcare, dezambalare, montarea mobilierului, asezarea acestuia pe pozitii si colectarea ambalajelor.

Alte servicii aditionale pot fi puse la dispozitie la cerere: electrician, tamplar, instalator.